Botox migraine

Vanaf € 325,00
Bekijk hier alle prijzen

De behandeling

Botox tegen migraine is een goede manier om uw migraine of hoofdpijn sterk te verminderen, of zelfs helemaal te laten verdwijnen. Er bestaan verschillende soorten hoofdpijnen, en dus ook verschillende oorzaken van hoofdpijn. Migraine is een complex fenomeen. Zowel erfelijke factoren als leefstijlfactoren zijn hierin bepalend. Denk hierbij aan stress of spierbelasting. Als iemand een keer hoofdpijn heeft, helpt een pijnstiller prima, maar langdurig gebruik van pijnstillers kan ook averechts werken en hoofdpijnklachten juist verergeren. Uit ervaring blijkt dat een spierontspanner (botox) vaak helpt tegen migraine of spanningshoofdpijn. Dit komt doordat de botox de voorhoofds- en fronsspieren verslapt. Ook blijkt uit onderzoeken dat behandeling met een spierontspanner zoals botox bij mensen met hevige vorm van migraine de frequentie van aanvallen zal doen afnemen. Mocht u veel last hebben van hoofdpijnklachten, dan valt een botox behandeling tegen migraine of spanningshoofdpijn zeker te overwegen

Advies nodig?

Neem contact met ons op:

Bel: 085 - 060 7523
Mail:
info@eliteclinics.nl

Waar moet u op letten?

Waar u goed op moet letten na de botoxbehandeling, is dat u de eerste 48 uur na de behandeling niet masseert of wrijft in het behandelde gebied. Het is ook mogelijk dat u na de behandeling last krijgt van blauwe plekken of een zwelling, maar deze zijn vaak na een aantal uurtjes verdwenen. Pas ook goed op dat u de eerste 4 uur niets op het behandelde gebied smeert. De prikgaatjes zijn dan nog open, waardoor u een infectie kunt krijgen. Ook transpireren is niet bevorderlijk voor het resultaat. Daarom adviseren wij om de eerste 24 uur na de behandeling niet te gaan sporten. Een bezoek aan de zonnebank of sauna raden wij 48 uur na behandeling ook ten zeerste af.

• Inclusief na-controle na 2 weken en indien nodig touch-up. Behandeltijd 20 minuten.

Werkwijze:

* Eerste consult vrijblijvend en gratis

* Behandelplan

* Behandeling